Down Espanya impulsa la campanya “Autèntics” pel Dia Mundial del Síndrome de Down

El campanya, que està sent viral, ja acumula més de 575.000 visualitzacions.

Aquest dimecres, Dia Mundial del Síndrome de Down, Down Espanya ha llançat la campanya “Autèntics” (#Autenticos) que pretén acostar a la societat a la manera de ser, pensar i sentir d’aquest col·lectiu.

Per donar difusió a la campanya, a més dels espots que s’emetran en televisions nacionals, locals i autonòmiques de tot Espanya i del vídeo de la campanya, Down Espanya ha posat en marxa una acció en xarxes socials amb la qual pretén inundar les xarxes de missatges de suport per a les persones amb síndrome de Down.

A més, ha creat els adhesius ‘Sóc autèntic’ i ‘Sóc autèntica’ perquè totes les persones que vulguin sumar-se a la campanya, les imprimeixin, se les s’enganxin a la solapa, es facin un selfie (o es gravin un vídeo) explicant per què creuen que les persones amb síndrome de Down són autèntiques i ho comparteixin en les seves xarxes amb el hashtag #Autenticos.

Consulta aquí el vídeo de la campanya: https://youtu.be/kb8mJ0r8Guk